Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

wtorek, 2 sierpnia 2016

62. RECENZJA - MISS SPORTY CLUBBING COLOR QUICK DRY NR. 045 I 175


Już kiedyś wspominałam, że mam manię kupowania lakierów do paznokci mimo, że nie jestem ekspertem w ich malowaniu. W mojej kolekcji brakuje jeszcze wielu kolorów i tak  od tamtych wakacji szukałam fajnego lakieru w odciuniu pudrowego różu, czegoś co by nadało się idealnie na letnie dni. Niestety nic fajnego nie wpadło mi w oko i już zrezygnowana zapomniałam o poszukiwaniach kiedy to przez przypadek będąc w Rossmannie spojrzałam na "szafę" jednego z ulubionych producentów lakierów, mianowicie Miss Sporty. Nie musiałam szczególnie się przyglądać i szukać gdyż od razu wpadły mi w oko te dwa odcienie. Co prawda róż nie jest jeszcze taki jak chciałam jednak bardzo mnie urzekł.


MISS SPORTY
LAKIER DO PAZNOKCI 
CLUBBING KOLOR NR. 045 I 175




OPIS PRODUCENTA
Szybkoschnący lakier do paznokci w modnych i soczystych kolorach. Dzięki specjalnej formule schnie w mniej niż 1 minutę.
Odpowiednio gęsta formuła zapewnia doskonałe pokrycie i długotrwały blask. Pędzelek z czarnego włosia umożliwia równomierną aplikację - nie pozostawia smug i zacieków. Przed przystąpieniem do malowania zaleca się odtłuścić płytkę paznokcia zmywaczem. 


POJEMNOŚĆ: 7ml






KILKA SŁÓW ODE MNIE:

KOLOR:
blady różowy i błękitny

OPAKOWANIE:
Lakier dostajemy w typowej dla marki szklanej grubej buteleczce w kształcie kuli z kwadratowym dnem. Biała nakrętka charakteryzuje tę serię.

KONSYSTENCJA:
Dość gęsta.

KRYCIE:
Zadowalające.

WYSYCHANIE:
Pierwsza warstwa wysycha w ok.1 minutę, może nieco dłużej.

TRWAŁOŚĆ:
Na moich paznokciach trzyma się już tydzień.

DOSTĘPNOŚĆ:
Stacjonarne drogerie np. Rossmann

CENA:
6,99zł - osobiście kupiłam je w promocji po 5,49zł



Lakiery Miss Sporty należą do jednych z moich ulubionych, mam ich kilka w swojej kolekcji i ciągle ją powiększam o nowe odcienie. Ostatnio dołączyły do rodzinki dwa nowe kolory nr.045 i 175. Tak jak wspominałam wyżej długo szukałam idealnego odcienia pastelowego różu, niestety póki co takiego nie wyprodukowali i tak zadowoliłam się tym prezentowanym dziś. Buteleczka tradycyjna dla marki Miss Sporty, pędzelek również - szeroki i dość płaski, bardzo ułatwia malowanie, jednak w tych lakierach troszkę się zawiodłam bo sama końcówka jest lekko postrzępiona przez co wypada on trochę gorzej w porównaniu do innych serii. Nigdy nie liczę na pokrycie płytki jedną warstwą lakieru dlatego tutaj jestem zadowolona, bo dwie warstwy w zupełności wystarczyły aby uzyskać pożądany odcień, zapewne uzależnione jest to od koloru. Trwałość jak dla mnie też na wielki plus! Lakier trzyma się już tydzień bez Top Coat'u i mam jedynie lekko zdarte końcówki. Producent obiecuje, że lakier wysycha w ciągu minuty i faktycznie przy pierwszej cienkiej warstwie tak jest.
Cóż mogę więcej napisać, fajny lakier za niewielką cenę!






Czy kupiłabym ten produkt ponownie?  TAK






13 komentarzy:

  1. piękne delikatne kolorki, gdyby nie hybryda na pewno bym skorzystała ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentują te kolorki. Ja zaczęłam ostatnio przygodę z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie kryją, tanie i dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Post, zamierzam kupić ! Zapraszam do siebie http://fashiooncandies.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba się do nich zraziłam. Robiłam x czasu hybrydowe, i wróciłam do zwykłych ze względu na uczulenie. Ale mnie zwiodły. Ale spóbuje je kupić nowe, nie skreślam ich :)

    Zarzyj do nas: www.projekt-nn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dużo tych lakierów, jestem z nich zadowolona, mają ładne kolory, ale czasami szybko się psują.
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie całkiem fajnie się sprawdził :) Zapraszam do siebie:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwa kolory mi sie bardzo podobają, ale błękit jest szalenie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak lakiery, to tylko z miss sporty:) najlepsze kolorki, a cena taka, że można nakupować do woli;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.