Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

niedziela, 14 stycznia 2018

123. RECENZJA - PALOMA BODY SPA PEELING DO CIAŁA ENERGETYZUJĄCO ODŻYWCZY

 

Peeling do ciała to taki kosmetyk, którego nie może nigdy zabraknąć w mojej łazience. Uwielbiam te gruboziarniste i zawsze staram się właśnie takie wybierać, lubię czuć ten mocny zdzierak na swojej skórze, a potem poczuć się jak po wizycie w SPA. Dzięki dobremu peelingowi nasza skóra nabiera gładkości, elastyczności czy jędrności, a balsamy i inne mazidła po prostu lepiej się wchłaniają. Oczywiście nie stosuję go codziennie bo nie jest to wskazane, skóra sama musi o siebie dbać i bronić się przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, a my jej możemy jedynie nieznacznie w tym pomagać. 



OD PRODUCENTA: 
PALOMA BODY SPA - SERIA ENERGETYZUJĄCO-ODŻYWCZA Pozwól się uwieść zapachem, który pokochały kobiety na całym Świecie. Połączenie oleju awokado
i arganowego gwarantuje intensywne nawilżenie, regeneracje i odżywienie suchej skóry. Już po pierwszym użyciu skóra staje się gładka i miękka w dotyku.
S K Ł A D N I K I   A K T Y W N E :
KOMPLEKS WITAMIN A I E uzupełnia niedobory substancji odżywczych, wygładza powierzchnię skóry,  zapewnia jej odpowiednie nawilżenie, pozostawiając ją miękką i przyjemną w dotyku.
OLEJ AWOKADO - bomba witaminowa (A-B-D-E-H-K-PP). Silnie nawilża, odżywia, rewitalizuje naskórek.
OLEJ ARGANOWY-  zwany „eliksirem młodości”, bogaty w witaminy i nienasycone kwasy tłuszczowe. Regeneruje, chroni, poprawia elastyczność skóry.

ENERGETYZUJĄCO-ODŻYWCZY PEELING CUKROWY DO CIAŁA
olej awokado i arganowy, witamina E, kryształki cukru
  1. Odżywcze działanie olejów poprawia kondycję skóry, przywraca naturalny blask
  2. Drobnoziarniste kryształki cukru skutecznie złuszczają martwy naskórek, pozostawiając skórę miękką i delikatną w dotyku

POJEMNOŚĆ: 300ml

CENA: 19,90 zł ( wg. strony producenta )

DOSTĘPNOŚĆ:  drogerie internetowe, sklep producenta


Plastikowy słoiczek skrywa w sobie mocno zbitą maź w kolorze brzoskwiniowym. Z jednej strony nie jestem fanką takiego rozwiązania bo nienawidzę kosmetyków, które wchodzą mi za paznokcie, ale z znowu z drugiej strony w takich pojemniczkach drobinki peelingu są jakby większe. Tutaj mamy do czynienia z pośrednią wielkością ziarenek, ale w tej zbitej konsystencji jest ich naprawdę niesamowicie dużo przez co świetnie zdzierają martwy naskórek i masują nasze ciało. Kiedyś nakładałam peelingi przed użyciem żelu pod prysznic, jednak teraz odwróciłam ten proces i peelinguję skórę dopiero oczyszczoną. Produkt ten zostawia na ciele tłusty film, który po wchłonięciu tworzy ochronną warstwę niczym balsam, skóra jest wygładzona, nawilżona i dobrze napięta. Piękny zapach, który wydobywa się ze słoiczka, niestety na skórze traci swoją moc i po wyschnięciu jest mało wyczuwalny, więc jeśli chcemy pachnieć musimy użyć balsamu.


PODSUMOWUJĄC: Jestem zadowolona z tego peelingu pomimo opakowania za, którym nie przepadam. Tak jak wspomniałam, ładnie zdziera naskórek, pozostawia skórę w fajnym stanie ale mam też wrażenie, że jest średnio wydajny przez tą mocno zbitą konsystencję. Produkt mnie nie podrażnił i nie uczulił.


A Wy jakie peelingi wolicie, te w słoiczkach czy może tubkach? Koniecznie dajcie mi znać!

10 komentarzy:

  1. Mi tam opakowanie jest obojętne, byle tylko peeling mocno zdziera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię właśnie takie opakowania, z tubkami nie ma źle, ale jakoś bardziej wole słoiczki :D Tego jeszcze peelingu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi leżą bardziej tubki, niż słoiczki. Tego który polecasz jeszcze nie próbowałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię peelingi :)Tego co prawda nie znam, ale z chęcią przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie słyszałam o tej marce a co do opakowania to właśnie take najlepiej się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam peelingi i obojętnie w takich są opakowaniach :) Tego produktu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo rzeczowy opis. Chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czegoś takiego szukałam :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym peelingu. Chociaż akurat ten typ kosmetyku również bardziej mi odpowiada, gdy znajduje się w tubce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię mocniejsze zdzieraki, staram się też zwracać uwagę na skład

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.