Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

piątek, 8 grudnia 2017

118. RECENZJA - WYGRANA W KONKURSIE Z JOKO

 
Od jakiegoś czasu mam nawet dobrą passę, stosunkowo często dostaję się do jakichś testów nowych kosmetyków czy też innych rzeczy, ale w konkursach jakoś szczęścia nie mam, dlatego niezmiernie się ucieszyłam kiedy Beata, która była organizatorką Jesiennego Spotkania Blogerek w Rybniku ( klik ), przekazała mi informację, że wygrałam konkurs, który organizowała wraz z marką Joko. Wszystkie uczestniczki tego spotkania miały wykonać makijaż na face chartach kosmetykami, które udostępniła nam Beata i powiem Wam, że było to dla mnie nie lada wyzwanie bo mistrzem make'upu nie jestem, a tworzenie go na kartce było tym bardziej zupełną nowością, z którą jak widać jakoś sobie poradziłam. Radość jest tym większa, że wygranej się nie spodziewałam, bo mój makijaż wydawał się być zbyt zwyczajny i banalny, nawet mam wrażenie, że lekko odzwierciedliłam to jak się maluję, użyłam ulubionych kolorów i nic więcej nie kombinowałam.



PALOMA BODY SPA PEELING DO CIAŁA ENERGETYZUJĄCO - ODŻYWCZY: 
Peelingów do ciała nigdy za wiele, chociaż nie używam ich codziennie to lubię takie gruboziarniste, które mocno zdzierają naskórek i pobudzają ciało do życia. Moja skóra w ciąży zmienia swój stan co jakiś czas, raz jest sucha raz normalna i taka ciągła burza hormonów, dlatego jestem bardzo ciekawa tego peelingu, bo producent obiecuje intensywne nawilżenie, regenerację i odżywienie suchej skóry, a to wszystko za sprawą połączenia oleju awokado z olejem arganowym. Za czystym zapachem arganu nie przepadam, ale ten produkt póki co w pojemniczku pachnie obłędnie więc mam nadzieję, że na skórze zapach będzie się utrzymywał. Już nie mogę doczekać się pierwszej kąpieli!


PALOMA CUKROWY PEELING DO RĄK Z OLEJKIEM MAKADAMIA I MIGDAŁOWYM:
Wstyd się przyznać, ale to chyba mój drugi w życiu peeling do rąk. Sama nie wiem dlaczego ich nie używam i nawet nie zwracam na nie uwagi w sklepach, dlatego tym bardziej się cieszę, że znalazł się w tej paczuszce. Z racji, że w obecnej chwili mam bardzo wysuszoną skórę na kostkach peelingu użyłam tylko raz gdyż nie chcę  ich jeszcze bardziej podrażnić, musi on poczekać na całkowite wyleczenie. To kolejny produkt, który przepięknie pachnie i naprawdę świetnie wygładza skórę, konsystencja jest dość mocno zbita i nie każdemu może odpowiadać, ale właśnie przez to kryształki cukru naprawdę dają radę. 


PALOMA BODY SPA OLEJEK DO CIAŁA I TWARZY ENERGETYZUJĄCO - ODŻYWCZY:
Olejków do ciała kiedyś w ogóle nie używałam, jednak jakiś rok temu wszystko się zmieniło i bardzo je polubiłam, oczywiście znaleźć taki naprawdę godny uwagi nie jest prostą sprawą. Tłusty film jaki pozostaje na skórze w okresie zimowym totalnie je w moich oczach dyskwalifikuje, bo zwyczajnie po kąpieli muszę szybko ubierać piżamę.  Paloma znów kusi nas pięknym zapachem połączenia oleju awokado i oleju arganowego, które gwarantują nawilżenie, regenerację i odżywienie suchej skóry. Olejek jest doskonałym uzupełnieniem peelingu do ciała tej samej serii. Z racji aktualnej aury za oknem ciągle się waham czy go otworzyć czy też zostawić na wiosnę, coś czuję jednak, że nie wytrzymam i chociaż z 2 razy będę chciała go przetestować. 


VIRTUAL MAXI SHINE NUMER 053, BŁYSZCZYK DO UST:
Tradycyjna szminka czy też błyszczyk do ust jest dla mnie wykończeniem każdego makijażu. Błyszczyków używam znacznie częściej gdyż na co dzień nie zawsze się maluję, a jeśli już to nie jest to taki make up jak w dniu kiedy szykuje mi się większe wyjście. Virtual nr 053 w opakowaniu lekko mnie przeraził, myślałam, że będzie to mocno pomarańczowy kolor, który totalnie nie jest w moim typie, jednak bardzo się pomyliłam. Mazidło na ustach prezentuje się bardzo subtelnie, mam nawet wrażenie, że jest minimalnie widoczny tzn. podkreśla nasz naturalny kolor ust, nadaje im blasku i lekko nawilża nie klejąc ich przy tym. Nie utrzymuje się zaskakująco długo, ale też na to nie liczyłam. Ogólnie fajny produkt godny uwagi.






Dziękuję marce Joko oraz Beacie za zorganizowanie tego konkursu oraz miłe upominki. Zapomniałam zrobić jeszcze zdjęcia książki i ramki, którą podarowałam mi Beata też w ramach wygranej!



11 komentarzy:

  1. też nie mam szczęścia w konkursach :( ale gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, warto brać udział w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten cukrowy peeling do rąk miałam dawno temu jak był nowością w drogerii ;) miło go wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej. ja ostatnio jakoś nie mam szczęścia.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Ja akurat za błyszczykami nie przepadam, ale z peelingu do rąk bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje wygranej :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :D Ja od dawna nic nie zdobyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej w konkursie! Ciekawe nagrody, a wygrana jak najbardziej zasłużona, bo stworzyłaś przepiękny, delikatny, lecz bardzo kobiecy makijaż. Jestem ciekawa jak sama bym sobie poradziła z wykonaniem takiego makijażu na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocno zaciekawiłaś mnie tym olejkiem PALOMA BODY SPA OLEJEK DO CIAŁA I TWARZY ENERGETYZUJĄCO - ODŻYWCZY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym nie czekała do wiosny ;) Olejki się zimą świetnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  11. peeling z Palomy lubiłam, dawał radę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.