Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

niedziela, 22 października 2017

112. RECENZJA - PROMOCJA ROSSMANN - 49% i - 55% NA KOSMETYKI DO MAKIJAŻU

 
Październikowa promocja w drogerii Rossmann wpisała się już na dobre w kalendarz każdej kobiety, która kocha kolorowe kosmetyki. Początki tej promocji były straszne ( dla mnie jako ówczesnego pracownika tego sklepu ) ale i dla klientek, które dosłownie tratowały się przy szafach aby zdobyć upatrzone przez siebie rzeczy, w sumie do dnia dzisiejszego czytam często o takich scenach, ale w moich sklepach panuje już kultura! Z jednej strony nie ma się co dziwić, każda z nas chce kupić wszystko co sobie zaplanowała, a jeszcze jak jest to połowę tańsze to już w ogóle bajka. Ja tym razem postawiłam na totalny minimalizm, nie kupowałam nic na zapas chociaż wiadomo, wiele rzeczy mnie kusiło, ale weszłam do sklepu z konkretnym planem i z takim też wyszłam i wiecie co...jestem z siebie dumna! Wszystkie te rzezy są totalną nowością w moich zasobach i jestem bardzo ciekawa jak się spiszą.



LOVELY MILKY CHOCOLATE BRONZER 

OPIS PRODUCENTA: Czekoladowy, matowy puder brązujacy do twarzy i ciała z ekstraktem z nasion kakao. Zapewnia efekt naturalnej opalenizny. Pielęgnuje skórę twarzy i maskuje niedoskonałości. Bardzo drobno zmikronizowane pigmenty gwarantują komfortową i rówomierną aplikację. Formuła zawiera NANOCACAO o działaniu głęboko relaksujacym, które w połączeniu z przyjemnym czekoladowym zapachem sprawia, że stosowanie tego pudru jest czystą przyjemnością. 

SKŁADNIKI: Talc, Mica, Polyethylene, Magnesium Stearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Parfum, Hexylene Glycol, Theobroma Cacao Extract, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Tocopherol, Anise Alcohol, Benzyl Benzoate, [+/-]: CI 77492, CI 77499, CI 77163, CI 77491, CI 77891

SPOSÓB UŻYCIA:   Aplikuj puder za pomocą pędzla na twarz, szyję i dekolt.

POJEMNOŚĆ:   10gr 

CENA:  23,69 zł ( regularna )

MOJA OPINIA: Zastanawiałam się długo jaki kolor kupić i postawiłam w końcu na medium chociaż nie wykluczam, że przyszłości kupię też ciemniejszą wersję bo mimo, że użyłam go dopiero jeden raz to myślę, że pokochamy się wielką miłością! Pachnie jak czekolada, chociaż nie jest to bardzo intensywny zapach jednak umila proces aplikacji. Pięknie podkreśla rysy twarzy, jest aksamitny i bardzo dobrze napigmentowany. 
 


MAYBELLINE  COLOR SENSATIONAL MATTE NR 982 PEACH BUFF 

OPIS PRODUCENTA:  Poznaj matowe pomadki do ust Inti-Matte Nudes z gamy Color Sensational. Postaw na delikatnie podkreślone i naturalnie wyglądające usta w kolorze nude. Odkryj wyjątkową, kremową formułę pomadki, która otula usta i sprawia, że za jednym pociągnięciem szminki można uzyskać piękny efekt matowych ust.
Pokochasz za Odkryj ciepłe i złote odcienie beżu o matowym wykończeniu oraz delikatną formułę pozostawiającą uczucie komfortu, nawilżenia i lekkości na ustach.
Dla najlepszych efektów Dla uzyskania lepszych rezultatów: delikatnie obrysuj kontur ust konturówką z gamy Color Sensational, a następnie nałóż matową szminkę.

POJEMNOŚĆ:  4,4g

CENA:  29,99zł ( regularna )

MOJA OPINIA:  Color Sensational to moje ulubione szminki, jednak na matową zdecydowałam się po raz pierwszy. Blogosfera kocha je już od dawna jednak moje usta nigdy nie są wystarczająco nawilżone, żeby uzyskać naprawdę fajny efekt. Tym razem postanowiłam zaryzykować bo zakochałam się w odcieniach nude i szczerze mówiąc ciężko było się zdecydować na jakiś konkretny. Nie użyłam jej jeszcze poza domem więc nie wiem jak z trwałością itd. jednak kolor jest naprawdę świetny. Mam nadzieję, że polubię się z nią tak jak z jej siostrami - nie matami.




BIELENDA MAKE-UP ACADEMIE LUMIERE BASE, BAZA POD MAKIJAŻ EFEKT ROZŚWIETLENIA 

OPIS PRODUCENTA:  Żelowo-perłowa rozświetlająca baza pod makijaż to idealny sposób na dodanie blasku i wizualne odświeżenie cery, przy jednoczesnej poprawie jej nawilżenia. Inteligentny dozownik zamienia perłowe kapsułki zawieszone w lekkim żelu w jedwabiste serum, które idealnie dopasowuje się do skóry. Baza jest bardzo lekka, nie klei się, szybko się wchłania.
Działanie - BIAŁA PERŁA rozświetla i rozjaśnia naskórek, poprawia jego wygląd, delikatnie koryguje i nadaje cerze młodzieńczego blasku.
Efekt - Błyszczące pigmenty rozświetlające tworzą na skórze subtelną  mgiełkę, która daje dyskretny i naturalny efekt wypoczętej, rozjaśnionej i rozświetlonej skóry, a twarz odzyskuje piękny wygląd.
SPOSÓB UŻYCIA: Produkt można stosować jako bazę pod makijaż (wówczas w przypadku cery normalnej nie ma potrzeby stosowania kremu nawilżającego), ale także jako produkt do samodzielnego stosowania na dzień. Jeśli zależy Ci na efektownym, ale subtelnym połysku, bazę możemy połączyć z ulubionym podkładem i rozprowadzić równomiernie na twarzy opuszkami palców.
SKŁADNIKI:  Aqua (Water), Glycerin, Trehalose, Butylene Glycol, Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Palmitoyl Tripeptide-5, Panthenol, PEG-12 Dimethicone, Hydrolyzed Collagen, Calcium Alginate, Hydroxyethylcelulose, Propanediol, 1,2-Hexanediol, Gellan Gum, Agar, Carbomer, Deceth-7, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PPG-26-Buteth-26 Potassium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool.
POJEMNOŚĆ:  30g
CENA:  29,99zł ( regularna )  
MOJA OPINIA: Kolejny rozsławiony produkt, na który czaiłam się już bardzo długo, aż w końcu go kupiłam. Niestety nie wypowiem się na temat działania, bo czekam, aż wykończę poprzednią bazę, bo nie lubię mieć otwartych kilku produktów, z których korzystam okazjonalnie. Jednak po bardzo dobrych  internetowych opiniach liczę na równie fajny efekt na swojej twarzy.

Skorzystałyście z październikowej promocji? Pochwalcie się co upolowałyście może coś podpatrzę na następny raz :)

9 komentarzy:

  1. też chciałam sobie kupić czekoladkę lovely, ale białą, jednak nie mogłam jej dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się właśnie nad wybraniem jakiejś tej bazy z bielendy i chyba się w końcyu na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie było tej promocji jak byłam w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam spore zapasy, więc odpadam, może innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nic nie kupiłam, trzymałam się twardo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcająca ta czekoladka z lovely! Nie widziałam jej w trakcie promocji- niestety był szał.
    U mnie troszkę więcej nowości z ostatnich zakupów wjechało właśnie na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. This product looks so unusual!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  8. nic nie kupiłam, za to skusiłam się na podkład w Naturze i korektor
    recenzja podkładu jest na blogu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.