Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

czwartek, 19 października 2017

111. RELACJA - UPOMINKI Z JESIENNEGO SPOTKANIA BLOGEREK W RYBNIKU

Spotkania blogerek mają to do siebie, że rzadko wraca się z nich z pustymi rękoma i tak też było tym razem. Przywiozłam do domu pełno różnych kosmetyków, z których osobiście jestem bardzo zadowolona bo tak się złożyło, że jeszcze nic z tych produktów nie miałam okazji testować więc jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą.
Was zapraszam na ich przegląd, może coś przypadnie Wam do gustu, albo już coś możecie mi szczególnie polecić lub też odradzić!

6 komentarzy:

  1. Super produkty i dużo tego :) miłych testów, napisz koniecznie co się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow! Super rzeczy z chęcią bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle rzeczy, a ja nie miałam przyjemności testować żadnego z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego 😄 będzie bco testować! Jestem bardzo ciekawa tych lakierów Vasco! Daj znać, jak się sprawują!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.