Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

wtorek, 29 sierpnia 2017

108. RECENZJA - EVREE INSTANT HELP, KREM RATUNEK DLA STÓP

Jak każdemu wiadomo pielęgnacja stóp jest niezwykle ważna i chyba nie ma znaczenia jaka pora roku w danym momencie panuje. Moje stopy tego lata wyjątkowo szybko się przesuszały, nie wiem co im dolegało, ale ciężko było doprowadzić je do fajnego stanu i nie mówię tutaj o pękających piętach bo aż tak źle nie było, ale chyba żadna kobieta nie lubi suchych skórek i nieprzyjemnego uczucia kiedy potrzemy szorstką stopą o miękką pościel. Na promocji w Rossmannie kupiłam polecany przez wiele osób krem licząc na natychmiastową ulgę, o której wspomina producent już na samym początku. Czy otrzymałam efekt o jakim marzyłam...zapraszam !


OPIS PRODUCENTA:
Intensywnie nawilża, koi podrażnienia i regeneruje popękane pięty. Dzięki bogactwu składników aktywnych przywraca skórze miękkość i gładkość oraz zmniejsza tendencję do powstawania zrogowaceń i zgrubień.
DŁUGOTRWAŁE DZIAŁANIE
SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • masło mango
  • gliceryna
  • urea
  • lanolina
DZIAŁANIE: zapewnia ukojenie podrażnionej i popękanej skórze, przyspiesza regenerację mocno przesuszonych stóp, niweluje szorstkość i przywraca gładkość, zmniejsza tendencję do powstawania zrogowaceń.

Natychmiastowa ulga – właśnie takiego ratunku potrzebuje skóra Twoich stóp, jeśli zauważyłaś, że jest popękana, szorstka i mocno przesuszona.
Krem do stóp Instant Help łączy w sobie intensywne działanie naprawcze z przyjemną masełkową konsystencją o zapachu mango. Wyjątkowa formuła oparta na idealnie dobranych naturalnych składnikach aktywnych przyniesie natychmiastową ulgę Twoim stopom, zapewniając im natychmiastowe nawilżenie, wygładzenie oraz regenerację. Zauważysz znacznie mniejszą tendencję stóp do pękania i powstawania zrogowaceń.
POJEMNOŚĆ: 75 ml
CENA: 9,99 zł ( wg. strony producenta ) w Rossmannie również tyle kosztuje
DOSTĘPNOŚĆ: np. Rossmann 


Opakowanie kremu nie wyróżnia się niczym specjalnym, jasna, przejrzysta szata, wszystkie niezbędne informacje i to się oczywiście bardzo chwali, konsystencja jest dość mocno zbita, kremowa i bardzo przyjemna w aplikacji, dodatkowo fajny delikatny zapach umila nam ten proces. W ostatnim poście wspominałam Wam, że jest to pierwszy produkt firmy Evree, na którym się zawiodłam i dalej podtrzymuję swoje zdanie, tylko nie wiem czy ja i moje stopy jesteśmy jakieś inne bo chyba jestem odosobniona w tej opinii. Tego lata owszem płatały mi jakiegoś psikusa i szybko się przesuszały, ale nie był to stan na tyle dramatyczny, żeby krem nie był w stanie sobie z nimi poradzić, a jednak większych zmian na plus nie zauważyłam. Owszem zaraz po aplikacji skóra była nawilżona, miękka i w miarę gładka, ale efekt ten nie utrzymywał się długo i gdybym chciała mieć naprawdę stopy takie przez długi czas to musiałabym smarować się nim co kilka godzin, a chyba nie o to chodzi.
Krem pozostawia na stopach lekki ochronny film, który z czasem się wchłania więc najlepiej sprawdzi się w wieczornej pielęgnacji, kiedy możemy pozwolić sobie na chwilę odpoczynku, rano niestety w dalszym ciągu nie zauważam większej poprawy i zmian.


PODSUMOWUJĄC: nie wiem jaki problem moje stopy mają, że nie potrafią się porozumieć z tym kremem, czytałam naprawdę masę pozytywnych opinii, a u mnie się on w ogóle nie sprawdził! Ładny zapach i dobre nawilżenie zaraz po użyciu to niestety stanowczo za mało, oczekuję czegoś więcej, niemniej jednak nie zniechęcam do zakupu bo jak widać w 99% opinie były naprawdę bardzo pozytywne, więc może i Wam będzie odpowiadał?

Macie jakieś doświadczenia z tym produktem? Może, ktoś podziela moje zdanie, czy jestem odosobniona w nim? :)

5 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki Evree, zwłaszcza serię do stóp, dziwne, że u Ciebie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobne wrażenia. Do nawilżonych stóp dla zatrzymania efektu - ok.
    Ale nie na poważniejsze wysuszenia.

    Pozdrawiam!
    Fashiolka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to najlepszy krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już chyba u Ciebie to pisałam, że dla mnie kosmetyki evree do ciała są przereklamowane, balsamy czy kremy do rąk, stóp są bardzo średnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Evree jest trochę przereklamowane niestety, ma krótki słabe efekty u mnie :( Wolę jednak wydać to tutaj i być zadowoloną. Tworzy to przyjemny i pozytywny efekt dla stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.