Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

niedziela, 20 sierpnia 2017

107. RECENZJA - HAUL ZAKUPOWY, PROMOCJA ROSSMANN 2+2 GRATIS NA PRODUKTY DO PIELĘGNACJI STÓP, PAZNOKCI I DEPILACJI


Kolejny spóźniony post z małymi zakupami, które zrobiłam z okazji promocji w Rossmannie. Zawsze staram się korzystać z takich akcji bo jest to fajna oszczędność na portfela, chociaż nie zawsze, bo często kupujemy rzeczy, które w danym momencie nie są nam niezbędne, no ale skoro jest promocja to żal nie kupić !!


EVREE - INSTANT HELP KREM RATUNEK DLA STÓP 
OD PRODUCENTAIntensywnie nawilża, koi podrażnienia i regeneruje popękane pięty. Dzięki bogactwu składników aktywnych przywraca skórze miękkość i gładkość oraz zmniejsza tendencję do powstawania zrogowaceń i zgrubień. DŁUGOTRWAŁE DZIAŁANIE
SKŁADNIKI AKTYWNE: masło mango, gliceryna, urea, lanolina
DZIAŁANIE: zapewnia ukojenie podrażnionej i popękanej skórze, przyspiesza regenerację mocno przesuszonych stóp, niweluje szorstkość i przywraca gładkość, zmniejsza tendencję do powstawania zrogowaceń. Natychmiastowa ulga – właśnie takiego ratunku potrzebuje skóra Twoich stóp, jeśli zauważyłaś, że jest popękana, szorstka i mocno przesuszona.
Krem do stóp Instant Help łączy w sobie intensywne działanie naprawcze z przyjemną masełkową konsystencją o zapachu mango. Wyjątkowa formuła oparta na idealnie dobranych naturalnych składnikach aktywnych przyniesie natychmiastową ulgę Twoim stopom, zapewniając im natychmiastowe nawilżenie, wygładzenie oraz regenerację. Zauważysz znacznie mniejszą tendencję stóp do pękania i powstawania zrogowaceń.
ODE MNIE: jest to pierwszy kosmetyk tej firmy, którym jestem rozczarowana. Tak naprawdę nawet nie maiłam zamiaru go kupować, ale nie miałam zbytnio co wrzucić do koszyka tak aby uzbierały się 4 produkty, a dzień wcześniej czytałam bardzo pozytywną recenzję na jego temat dlatego postanowiłam dać mu szansę, ale niestety u mnie nie sprawdził się w ogóle! Nie zauważyłam żadnych dobroczynnych zmian typu: przywracanie gładkości, zmniejszanie tendencji do zrogowaceń itd. Zużyję go do końca ale na pewno nie kupię go ponownie. 


ISANA - ŻEL GO GOLENIA Z GLICERYNĄ ZIELONE JABŁKO 
OD PRODUCENTA: Żel do golenia Isana Zielone Jabłko o świeżym owocowym zapachu czyni golenie na mokro szczególnym doświadczeniem. Przyjazna formuła pielęgnacji skóry z nawilżającymi składnikami aktywnymi, takimi jak aloes i gliceryna, nadaje skórze podczas golenia odpowiednią gładkość i elastyczność. Dostarcza odpowiednich składników pielęgnacyjnych i nawilża delikatną skórę nóg, pach i okolic bikini. Produkt przyjazny dla skóry. Przebadany dermatologicznie.

ODE MNIE: produkt, którego używam już kilka lat, a oznacza to jedno, jest naprawdę świetny! Pięknie pachnie, dobrze się rozprowadza i ułatwia proces golenia, nie powoduje absolutnie żadnych podrażnień i jest bardzo wydajny. Kupuję go na przemian z jego fioletowym bratem jednak wersji jabłkowej ostatnio jestem bardziej wierna bo naprawdę jej zapach umila nam golenie.



JOANNA - SENSUAL OLIWKA ŁAGODZĄCA Z OLEJKIEM ARGANOWYM 
OD PRODUCENTA: Oliwka łagodząca została stworzona specjalnie, aby pielęgnować skórę całego ciała, szczególnie po zabiegu depilacji. Oliwka nie tylko usuwa pozostałości wosku, ale dzięki zawartości olejku arganowego działa nawilżająco i kojąco na powstałe w czasie zabiegu podrażnienia skóry. Po zastosowaniu oliwki skóra pozostaje jedwabiści gładka, elastyczna i miła w dotyku.

ODE MNIE: użyłam tej oliwki zaledwie kilka razy, a już mogę powiedzieć, że bardzo się polubiłyśmy. Nogi po jej użyciu wyglądają po prostu świetnie, są dobrze nawilżone, wysmuklone dzięki delikatnemu tłustemu filmowi jaki na nich pozostaje. Ogólnie nie lubię takich rozwiązań w kosmetykach, ale na nogach wygląda to naprawdę bardzo fajnie. Trzeba jedynie odczekać dłuższą chwilę aby produkt odpowiednio zespolił się z naszą skórą, tak aby nie zostawić np. tłustych plam na kanapie, chociaż osobiście mi się to nie zdarzyło. Oliwka sprawdzi się szczególnie latem, kiedy przez większość czasu nogi są odsłonięte.


ISANA - PLASTRY Z WOSKIEM DO DEPILACJI TWARZY I OKOLIC BIKINI 
OD PRODUCENTA: Plastry z woskiem na zimno do depilacji twarzy i okolic bikini umożliwiają nieskomplikowane, szybkie i dokładne usuwanie zbędnych włosków. Zawierają aloes i olej z pestek winogron. Bardzo dokładnie usuwają włoski od nasady, pozostawiając gładką i piękną skórę przez wiele tygodni.

ODE MNIE: wstyd się przyznać, ale dalej boję się ich użyć! Znam ten ból i wiem, że będzie na pewno taki sam, dlatego chwilę ich użycia trochę przeciągam. Jeśli je znacie koniecznie dajcie znać jak to było u Was!


Przegląd rossmannowych zakupów dobiegł końca, mam nadzieję, że coś z tych rzeczy przypadnie Wam do gustu, choć pewnie większość już znacie :) Dajcie znać co kupiłyście i z czego jesteście zadowolone! 


16 komentarzy:

  1. lubię markę evree jeśli chodzi o produkty do twarzy, ale te do ciała do tej pory mi nie leżą:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwki chętnie bym użyła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tą oliwką mnie zachęciłaś, lubię na opalonych nogach taki lekki połysk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty ISANA :)
    Genialny blog i świetne zdjęcia <3
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcią wypróbowałabym evree, lubię kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle nad kupnem tego zelu i oliwki. Plastrow tez bym bala sie uzyc. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem jaki żel do golenia kupię następnym razem. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wersji jabłkowej tego żelu jeszcze nie miałam, chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwy haul! Bardzo lubię markę Evree i Isana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Namówiłaś mnie na żel do golenia 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Rossmann szaleje z promocjami :) Już niedługo kolejne 2+2 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w czasie tamtej promocji kupiłam pianki do golenia i na tym się skończyło :) Minimalizm i umiar dla mnie są ważne :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię niektóre kosmetyki z Isany. Są spoko !

    OdpowiedzUsuń
  14. Niczego nie miałam, ale właśnie przypomniałaś mi, że miałam sobie kupić piankę do golenia... Skleroza nie boli ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.