Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

wtorek, 6 czerwca 2017

101. RECENZJA - APART NATURAL PREBIOTIC ŻEL POD PRYSZNIC KWIAT PASSIFLORY I FIOŁKA

 

Dzisiaj bardzo szybko i bez zbędnych tłumaczeń, bo co post to mogłabym się użalać na brak czasu i weny, ale spięłam się w sobie i napisałam parę słów o żelu, który ujął mnie przede wszystkim swoim zapachem. Kupiłam go całkiem przypadkiem na bodajże marcowej akcji Rossmanna, wcześniej go nie znałam i nawet na niego nie zwracałam uwagi, ale z racji, że był już bardzo okrojony wybór wrzuciałam dwa różne zapachy do koszyka i nie żałuję!  


OPIS PRODUCENTA:

Silnie nawilżający żel pod prysznic Apart Natural zawiera naturalne ekstrakty z kwiatów passiflory i fiołka. Odpowiednio dobrane składniki sprawiają, że po umyciu skóra jest optymalnie nawilżona, wygładzona i odświeżona, a piękny zapach pozostaje na niej na długi czas. Formuła żelu została wzbogacona o naturalne prebiotyki, znane z odbudowy korzystnej flory bakteryjnej.

SKŁAD:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Acrylates Copolymer, Inulin, Coco- Caprylate, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2-Dipolyhydroxystearate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Sodium Pca, Glycol Radiesteta, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Styrene/ Acrylates Copolymer, Passiflora Incarnata Leaf Extract, Viola Tricolor Flower/Leaf/Stern Extract, Parfum, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

POJEMNOŚĆ: 400ml

CENA: 9,49zł ( wg. Rossmann ) 

DOSTĘPNOŚĆ: drogerie stacjonarna np. Rossmann, Natura




Każdego dnia i o każdej porze narażamy swoje ciało na zanieczyszczenia, dołóżmy do tego wysokie temperatury, które nam ostatnio towarzyszą i mamy gotowy przepis na pocenie się. Wieczorem po intensywnym dniu największą przyjemnością jaką możemy sobie sprawić jest orzeźwiający prysznic w otoczeniu pięknego zapachu. Apart to żel, który sprawia, że nasze ciało zostanie oczyszczone z wszelkich zanieczyszczeń, skóra będzie ładnie odżywiona i zadbana, a cudowny zapach zatroszczy się o nasze dobre samopoczucie i pobudzi wszystkie zmysły, chociaż tutaj mam małe zastrzeżenie, bo nie jest on tak intensywny na ciele jak w butelce. Kremowa konsystencja sprawia, że żel świetnie się pieni i dobrze rozprowadza,  dzięki czemu możemy poczuć się naprawdę wyjątkowo.  Dzięki zawartości składników balsamu nasza skóra staje się delikatnie nawilżona i odżywiona, a jeszcze lepszy efekt uzyskamy myjąc się samą dłonią.

Podsumowując: żel Apart o nieziemskim zapachu passiflory i fiołka to naprawdę fajny produkt! Duża pojemność sprawia, że jest bardzo wydajny, a kremowa formuła pięknie oczyszcza ciało. Ponadto żel nie podrażnia, nie uczula czyli minusów nie zauważyłam.


Znacie ten żel lub inny wariant zapachowy?  

 

11 komentarzy:

  1. Lubię ich żele. Tego jeszcze nie miałam, ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich płyny do kąpieli, żeli jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego żelu, ale uwielbiam zapach fiołków w kosmetykach :) Czuję się zachęcona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam żadnego żelu z Aparta (Apartu? :D ) ale ich płyny do kąpieli bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ciekawe czy jest cruelty free... A zapach fiołka - mega oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale chętnie wypróbuję na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ten produkt na półkach sklepowych, ale nigdy jeszcze po niego nie sięgnęłam! Trzeba chyba będzie to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jestem bardzo ciekawa tego zapachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coa dla mojej dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię metaliczny i zielony aromat fiołka, ciekaw jestem jak wypada w połączeniu z passiflorą

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, ale może zakupię kiedyś z ciekawości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.