Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

wtorek, 15 listopada 2016

70. RECENZJA - MANICURE HYBRYDOWY BLUESKY GEL POLISH + BAZA&TOP



Hybrydy na paznokciach opanowały już cały świat. Szturmem wdarły się do salonów kosmetycznych i skutecznie pozbyły się konkurencji, zaskarbiając sobie względy potencjalnych klientek. Obecnie na rynku dostępne są przeróżne firmy oferujące ten rodzaj manicure i jedną z nich postaram Wam się dziś przybliżyć. BLUESKY POLSKA bo o nich mowa, poznałam dopiero na niedawnym Spotkaniu w Katowicach (KLIK). Ogólnie z hybrydami mam minimalne doświadczenie, miałam je zrobione zaledwie jeden raz na swój ślub! Nie byłam ich fascynatką, bo nie lubię zniszczonej płytki paznokcia, poza tym przy ściąganiu jest troszkę zabawy i chyba to w głównej mierze mnie zniechęciło, ale powoli zmieniam zdanie i coś czuję, że dołączę do grona miłośniczek tego manicure, tym bardziej, że po raz pierwszy wykonałam go sama.




BLUESKY 
GEL POLISH COLOR 



OPIS PRODUCENTA:
"  Bluesky Shellac to innowacyjne lakiery do zdobienia paznokci metodą manicure hybrydowego. Wysoka jakość produktów gwarantuje znakomity efekt zabiegu, który można wykonać samodzielnie w warunkach domowych. Lakier utwardza się za pomocą lamp UV oraz przy pomocy nowej generacji lamp LED. Do prawidłowo wykonanej stylizacji potrzebna jest baza (base coat), oraz nabłyszczacz (top coat).
Lakiery hybrydowe BLUESKYdostępne są w bogatej bazie kolorystycznej.
Postępując zgodnie z instrukcją - możesz dowolnie kreować wygląd swoich paznokci w zaciszu własnego domu. Bluesky – lakiery hybrydowe do paznokci – wytwarzane są w ściśle określonych warunkach, a wszystkie kolory są produkowane według ścisłej europejskiej i brytyjskiej normy bezpieczeństwa. MSDS dostępne są na życzenie. 


SPOSÓB UŻYCIA:
- dokładnie odtłuść płytkę paznokcia i nałóż jedną cieniutką warstwę SHELLAC UV BASE TOP COAT - utwardzona w lampie UV baza, stanowi istotną warstwę przyczepną systemu Shellac;
- nałóż cienką warstwę SHELLAC UV COLOR COAT z dowolnie wybranej serii, następnie utwardź ją w lampie UV około 2 minuty. Aby uzyskać nasyconą barwę lakieru, czynność należy powtórzyć. Lakiery SHELLAC nie zawierają formaldehydu, toluenu i DBP. Kolor utrzymuje się na paznokciach do trzech tygodni z wysokim połyskiem.
- nałóż na płytkę paznokcia SHELLAC UV TOP COAT i utwardź w lampie 2 minuty, aby uzyskać efekt pięknie błyszczących paznokci.
- Manicure hybrydowy usuwamy za pomocą płynnego acetonu oraz przy użyciu metalowego kopytka.
Proszę zwrócić uwagę:
Żelowe paznokcie wymagają zastosowania warstwy base oraz top Coat .
BLUESKY zel wymaga użycia A 35V UV lampy lub lampy LED do utwardzenia żelu.
Produkt nie będzie działać bez tego procesu. "

POJEMNOŚĆ:
10ml

DATA WAŻNOŚCI:
6 miesięcy 

CENA:
29,99







KLIKA SŁÓW ODE MNIE:

Oba produkty otrzymujemy w podobnych szklanych buteleczkach. Kształtem przypominają takie najstarsze rodzaje lakierów, wyróżnia je jednak czarny kolor szkła. Lakier możemy łatwo odróżnić od bazy/topu gdyż na samym czubku nakrętki mamy ładnie zalany kolor, który jest identyczny jak w słoiczku. Nowością jest dla mnie baza, która jednocześnie jest topem. Spotkałam się z tym pierwszy raz jednak to ciekawe i praktyczne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić pieniędzy jak i miejsca w pudełku ;) Pędzelek topu taki jak lubię, lekko spłaszczony i dla mnie jest  to ułatwienie w nakładaniu go na płytkę. Sama baza/top jest dość gęsta i należy uważać z ilością jaką nabieramy. Mimo to nie spływa z paznokcia, dobrze się rozprowadza i pięknie nabłyszcza kolor. 
Lakier, który otrzymałam to przepiękny głęboki róż lub jak ktoś woli amarant. Sprawdzi się idealnie o każdej porze roku i przykuje wzrok nie jednaj z pań.  Pędzelek lakieru jest węższy, ale równie dobrze rozprowadza rzadszą emulsję po płytce. Jest dość dobrze napigmentowany i do pełnego krycia wystarczyły mi dwie cieńsze warstwy. 
Trwałość lakieru oceniam jako bardzo dobrą mino, że nie mam wielkiego porównania. Poza lekko wytartymi końcówkami i oczywiście odrostem kolor pozostał bez zmian, nie pojawiły się również przetarcia czy zmatowienia. Jestem naprawdę zadowolona i jak wspomniałam Wam wyżej, chyba właśnie zaczyna się moja przygoda z hybrydami, a to wszystko dzięki Bluesky! 


Wszystkie produkty marki BLUESKY możecie kupić on-line - http://www.blueskypolska.pl/









14 komentarzy:

  1. Kasia, wybrałam pudrowy róż, ale akurat go nie było i dostałam taki :) ale akurat nie przeszkadza mi to bo jestem miłośniczką mocnego różu...co widać bo akcentach na blogu hihih :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie mój kolor, ale pięknie prezenuje się na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super! musze polecic je przyjaciolce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory !

    http://litigioo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. od kiedy nabyłam lampę nie wyobrażam sobie nic poza hybrydami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor marzenie! Chyba zamieszka też u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor. I fajnie, że na buteleczce jest pokazany odcień, na mojej wersji tego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje paznokcie niestety się nie lubią z hybrydami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kolor i sama mam bardzo podobny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.