Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

sobota, 21 lutego 2015

28. RECENZJA - RĘKAWICZKI PILENEGNACYJNE DERMASOVA





Dziś kolejna recenzja produktu, który otrzymałam podczas ostatniego Sptkania Blogerek w Sosnowcu.
Mowa tutaj o pielęgnacyjnych  rękawiczkach firmy Dermasova, które skierowane są do osób z problematyczną  skórą rąk, w głównej mierze chodzi tutaj o osoby chore na atopowe zapalenie skóry.

" Atopowe zapalenie skóry (AZS) to jedna z najczęściej występujących alergicznych chorób skóry. Zazwyczaj rozpoznawana jest we wczesnym dzieciństwie, ale zdarza się również, że diagnozowana jest u osób dorosłych.
AZS to choroba przewlekła o nawrotowym charakterze z przeplatającymi się okresami wyciszenia objawów (remisji) oraz ich zaostrzeń (przesuszenie skóry, podrażnienia, nawet rany). Przy atopowym zapaleniu skóry bardzo często występuje świąd, o stopniu nasilenia zależnym od obecnie trwającej fazy choroby. Towarzyszą jej również zaburzenia funkcjonowania układu immunologicznego i zmiany w fizjologii i budowie skóry.
Z biegiem czasu choroba może się wyciszyć, a objawy mogą stać się mniej dokuczliwe. Szacunkowo przyjmuje się, że około 20% populacji na świecie jest dotknięta AZS."



 fot. Dermasova


OPIS PRODUCENTA:

Rękawiczki Pielęgnacyjne DERMASOVA wspomagają walkę z chorobami skóry, w szczególności z atopowym zapaleniem skóry (AZS). Mogą pomóc osobom uczulonym na roztocza, czy chorującym na inne choroby skóry, w tym na wyprysk z podrażnienia.
DERMASOVA ma właściwości antyalergiczne i jest całkowicie bezpieczną metodą wspomagającą leczenie objawów wszelkich stanów zapalnych skóry oraz jej pielęgnacji, w szczególności przeznaczona dla skóry cierpiącej z powodu atopowego zapalenia skóry i wyprysku z podrażnienia.

ROZMIAR:  S - XL 

MATERIAŁ: Materiał Evolon® ma właściwości antyroztoczowe, a także antybakteryjne i zapobiegające rozwojowi grzybów ze względu na istnienie włókien srebra w materiale. Skuteczność Evolon® dla alergików potwierdzają certyfikaty wydane przez ECARF (Fundacja Europejskiego Centrum Badań nad Alergiami) oraz TÜV NORD, jak również wyniki badań przeprowadzonych przez niezależne instytucje: Hygiene-Institut des Ruhrgebiets, Gelsenkirchen (Niemcy), IBT Reference Laboratory (USA). Właściwości antybakteryjne tkaniny zostały pozytywnie ocenione przez Hohenstein Research Institute, Bönnigheim (Niemcy). Z badań naukowych wynika, że profilaktyka antyroztoczowa oraz antybakteryjna dla skóry atopowej jest niezbędną częścią leczenia.
Właściwości Evolon® w zakresie ograniczenia kontaktu z alergenami nie budzą żadnych wątpliwości. Jedną z najważniejszych cech tego materiału jest fakt, że bez obawy dla jej użytkowych wartości można ja prać nawet w 95 stopniach, co skutecznie zabija bakterie i roztocza. Evolon® jest materiałem bardzo miękkim, co dodatkowo wpływa na komfort noszenia, ponieważ jego kontakt ze skórą nie powoduje dodatkowych niepotrzebnych podrażnień skóry.



KILKA SŁÓW ODE MNIE:


WYGLĄD:  jak wyglądają to każdy widzi, poza tym nazwa mówi sama za siebie :) 

MATERIAŁ: Evolon jest miły i miękki w dotyku co w przypadku takich produktów jest bardzo ważne.

DOSTĘPNOŚĆ: on-line, strona producenta http://www.dermasova.pl/

CENA: od 39,00 do 47,00 - w zależności od rozmiaru


Prawdę mówiąc ciężko jest mi napisać recenzję tego produktu, gdyż moja skóra rąk nie jest aż tak problemowa. Owszem przesusza się, ale tylko wtedy gdy moje ręce mają za długi kontakt z wodą, bądź płynem do naczyń. Wystarcza mi wtedy krem do rąk i jest po sprawie. Niemniej jednak uważam, że rękawiczki są ciekawym produktem. Stosowałam je jak pewnie większość osób, które je zna, mianowicie smarowałam ręce kremem do rąk i nakładałam rękawice na dłonie i bawiłam się w 'nicnierobienie" :) Po ich zdjęciu można było zaobserwować nawilżenie i wygładzenie skóry.


Jeśli borykacie się z AZS zachęcam Was do odwiedzenia strony producenta, może coś Was zaciekawi.

Czy kupiłabym ten produkt ponownie - TAK


Miałyście do czynienia z tymi rękawiczkami bądź innymi produktami firmy Dermasova?

6 komentarzy:

  1. podrzuce tego posta siostrze, za tydzien zostaje mama :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moja teściowa ma wielkie problemy z rękami,non stop smaruje je sterydami,bo dłonie jej normalnie pękają...To naprawdę straszna przypadłość! Ciekawe,czy takie rękawiczki by jej ulżyły?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z wewnętrzną powierzchnie dłoni zdiagnozowano łuszczycę Mam to już 4 lata,Obecnie stosuję rękawice przy leczeniu jakie zalecił lekarz ale powinno się je mieć przynajmniej 12 godzin na dobę Prowadzone są badania czy wspomoże to leczenie

      Usuń
  3. Ja oddałam je cioci, która niestety ma problemy dermatologiczne ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne musza byc te rekawiczki, nalozyc krem, rekawiczki, isc spac i rano rece jak nowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.