Jasper Roberts Consulting - Widget

menu_poz

czwartek, 9 października 2014

13. STYLIZACJA - JEANSY+ RAMONESKA


Zamierzeniem tej sesji była taka "stylizacja" żeby można było ją fajnie uchwycić w czarno-białych zdjęciach. Zrobiona została wersja taka, jak również kolorowa, a co za tym idzie, nie mogłam później się zdecydować, które wybrać! Jak to typowa kobieta! Jednak podjęłam męską decyzję i oto są! Na koniec postanowiłam jednak dodać kilka kolorowych fotek, aby pokazać Wam jak poszczególna rzecz wygląda. Sam zestaw jest bardzo prosty, pewnie widzieliście go już nie raz u różnych szafiarek, klasyczna biała koszula, która może uchodzić za biurową, dlatego postanowiłam przełamać ją boyfriendami i ramoneską, jednak w kolorystyce nie zaszalałam, poza paroma czerwonymi akcentami. Dla mnie boyfriendy i ramoneska są super bazą, wystarczy zamienić koszulę oraz buty i mamy zupełnie inny zestaw, który pewnie kiedyś zobaczycie :)


Boyfriendy + ramoneska - MODNAPOLKA.pl


 
fot. Miczurin


kurtka/jacket -  GOODLOOKIN.PL
koszula/shirt - NN
spodnie/jeans - BERSHKA
szpilki/heels - PLANTY
torebka/bag - NN
zegarek/watch - NN



22 komentarze:

  1. Bardzo interesujący blog, podoba mi się :) Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kurtka :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki i fajny zestaw, lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam;p Tez tak miałam dwa miesiące temu - miało być czarno biało, ale nie zabrakło kolorów. Zdjęcia świetne - zestaw idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. UWIELBIAM RAMONESKI :)
    A U MNIE KONKURS Z OASAP WYGRAJ 20 $ NA ZAKUP DOWOLNEJ RZECZY

    OdpowiedzUsuń
  6. W kolorze jakoś bardziej do mnie przemawia:). Całość super, uwielbiam takie proste połączenia z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyki są najlepsze! Czerwień zegarka, paznokci i torebki dodaje całości charakteru :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Klimat zdjęć b&w jest niesamowity, idealne miejsce dobrałaś do tego typu sesji! : ))

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny zestawienie! wszystko mi się w nim podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog, jesteś bardzo ładną kobietą, stylizacja idealna, zdjęcia są super. Obserwuję
    Zapraszam do mnie -----> http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpileczki super, uniwersalne :) zdjęcia te biało czarne mega klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne polączenie i zestawienie kolorystyczne , zakochałam się w bucikach boskie są
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/new-look-w.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw. Kocham boyfriendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit! :3 Doskonałe połączenie! :)

    http://wobecmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobna ramoneske ze Stradivariusa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz
    ramoneska jest cudna, ale torbę też masz fantastyczną i ten zegarek
    i pazurki pod kolor, super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ramoneska :)

    Zapraszam do mnie na post o "grze w zadowolenie", która pokazuje sekrety tego, co robić, by dzień stawał się weselszy, co musimy w życiu doceniać - czyli moje wieczorne przemyślenia.
    bailuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko bardzo ze sobą współgra : )
    Zapraszam ://aleksandrabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ramoneska.

    Poklikasz?
    http://natalia-moj-swiat.blogspot.com/2014/10/zima-tuz-tuz-shenside.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy postawiony komentarz...mądra krytyka mile widziana.... i pamiętaj, że w internecie nie jesteś anonimowy :)
ps. nie bawię się w kom za kom lub obs za obs, bądźmy dorośli ;)

Design by Miczurin - technologia Blogger

Copyright © 2014 - Wszystkie zdjęcia na tym blogu są własnością twórcy bloga ich kopiowanie lub używanie bez zgody autora zabronione.